2011.07.01 – LE CAREZZE DEL POTERE

Print Friendly, PDF & Email
 
 
“La differenza tra Democrazia e Dittatura è che in Democrazia prima si vota e poi si prendono ordini; in una Dittatura non c’è bisogno di sprecare il tempo andando a votare” Charles Bukowski, “Compagno di sbronze”.
 
 
Sembra una beffa del destino che il capo della polizia italiana si chiami Manganelli. Non sarà stato messo lì apposta? Nel nome una garanzia. C’è qualcosa di intrinsecamente osceno nelle manganellate delle forze dell’ordine distribuite ad inermi manifestanti, tanto è vero che i poliziotti inglesi – i Bobby – per lungo tempo furono sprovvisti di sfollagente. E lo sono ancora di più le manganellate date ai terremotati abruzzesi. Ma come? Nel 1976, dopo il terremoto del Friuli, ai miei conterranei furono elargiti aiuti economici, mentre a quelli abruzzesi manganellate. Cos’è cambiato, in Italia, in questi ultimi trentacinque anni?
Proviamo per un attimo, come esercizio psicologico, a sforzarci di vedere le cose, attraverso la visiera dell’elmetto, dal punto di vista del celerino. Noi rimaniamo singoli individui anche quando ci mescoliamo ad altre centinaia di manifestanti e ci stupiamo di tanta cattiveria nei nostri confronti, mentre un poliziotto addestrato a picchiare la gente ci vede come una massa indistinta. Non conosce i nostri nomi, non sa che lavoro facciamo (se ne facciamo uno), non sa che partito abbiamo votato alle ultime elezioni, se siamo donatori di sangue o se tifiamo per l’Inter, se abbiamo una madre anziana da accudire o se abbiamo figli da mandare all’università. Soprattutto non si rende conto che siamo dei borghesi come lui, a cui la scuola e l’intera società ha fatto il lavaggio del cervello, facendoci credere negli ideali della democrazia e nel rispetto delle istituzioni. La cosa è semmai ancora più paradossale: nonostante sia un servitore delle istituzioni, il poliziotto manganellatore non si rende conto che con ogni manganellata distribuita mina alle radici la fiducia della persona colpita in quella democrazia e quelle istituzioni che, manganellando, è chiamato a proteggere e tutelare. La fiducia è una cosa seria.
Ogni botta sulla testa o nei gomiti o sulle mani dei manifestanti è un colpo di piccone alla diga di credibilità dell’intero sistema basato sulla fiducia del cittadino votante, che delega i suoi rappresentanti alla gestione del bene comune, il bene della Polis.
Evidentemente, questo metodo funziona e gli psicologi della polizia sanno che si può strapazzare il cittadino quanto si vuole, ché tanto le masse digeriscono in fretta le offese e dimenticano, tornando a votare, quando chiamate, come un gregge di pecorelle al suono del flauto del Dio Pan. Sanno, gli psicopoliziotti, che si può mandare all’ospedale un gran numero d’individui, ché tanto la società continuerà ciecamente ad avere fiducia nelle istituzioni e a delegare burattini politici che si metteranno a saltellare in televisione con quei salti tipici delle marionette, a scatti, qualche volta sbraitando nei “talk show” all’uopo predisposti, qualche volta rilasciando pacate dichiarazioni nei salotti di Bruno Fazio o Fabio Vespa, ma sempre suonando l’arpa dell’ipnosi suadente e perbenista. Se si pensa che in passato c’è scappato il morto, più di una volta, e la gente continua a credere nella democrazia; se si pensa che decine di contadini e operai sono stati falciati dalle pallottole delle forze dell’ordine, e i campi hanno continuato a essere lavorati e le fabbriche hanno continuato a produrre, ci si deve arrendere all’evidenza: la violenza paga. E la violenza della polizia paga ancora di più.
I poliziotti sono pagati per picchiarci, per imporre la volontà dei padroni occulti del mondo, i veri dominatori che ci affumicano la vista con una schiera di superpagati saltimbanchi della politica. Ma i poliziotti sono anche pagati per correre dietro a ladri e assassini e dunque svolgono anche una funzione sociale. Ed è quella che ci viene rinfacciata ogni giorno attraverso i telegiornali. La caccia a mafiosi, criminali comuni e terroristi.
Ora, io mi chiedo: poiché è assodato che mafia e terrorismo sono spesso, se non quasi sempre, un’emanazione del sistema occulto di potere, non sarà che anche la criminalità abbia la stessa origine? Su mafia e terrorismo ho le idee abbastanza chiare. Troppi indizi mi fanno capire che lo Stato è la matrice dell’una e dell’altro, mentre sulla criminalità posso affermare che c’è una base fisiologica da parte dei banditi comuni, ma che forse i gangsters sono anch’essi funzionali al sistema, se non altro perché offrono un pretesto all’esistenza delle forze dell’ordine. Potrebbe darsi che le sperequazioni e le ingiustizie sociali, unitamente a certi contesti sociali disagiati e a una filosofia popolare diffusa secondo cui la felicità è possibile solo attraverso la ricchezza, portino un certo numero di persone a intraprendere la strada del crimine. Ma le forze dell’ordine ci sguazzano. Siccome il fenomeno della criminalità è autorigenerante, sarebbe saggio cercare le cause di tale genesi e neutralizzarle, ma i padroni del vapore, come li si chiamava un tempo, si guardano bene dal farlo, preferendo lasciare che la società vada in malora, che i cittadini soffrano e intervenire a posteriori, anziché preventivamente. Poi magari c’è sempre lo psicologo di turno che parla di prevenzione del crimine, ma sono discorsi che lasciano il tempo che trovano, dal momento che se si prevenisse veramente il crimine, migliaia di poliziotti dovrebbero essere licenziati.
Analogamente, se si curassero veramente le malattie, migliaia di dottori rimarrebbero disoccupati. Così, se Satana non esistesse, la Chiesa Cattolica e le sue figliastre protestanti dovrebbero chiudere Barabba e burattini. E addio introiti!
Come si dice a Roma? “Urbis et orbi, mandate tanti sordi!”. Noi gente per bene possiamo disquisire quanto si vuole sul piano metafisico, dicendo che senza il Male non sapremmo cos’è il Bene e senza il Diavolo non potremmo immaginare l’esistenza di Dio, ma questi qua ci campano!
La Chiesa è diventata la multinazionale più ricca del mondo, in assoluto, e hanno la faccia tosta di chiederci il cinque per mille! Lo Stato, con la Triade mafia, terrorismo e criminalità, si fa i suoi conticini, vede che gli conviene e per guadagnarsi lo stipendio mette in opera i piani degli Illuminati. I quali saranno anche pazzi fanatici, ma non sono mica scemi: hanno inventato il sistema delle tasse, oggi chiamate entrate, e per pagare i suoi scagnozzi usa i nostri soldi così che di noi, tapini, si può dire, alla meridionale: “Contenti e mazziati!”. Oppure, “Cornuti e mazziati!”, ché il senso è lo stesso.
Chi paga lo stipendio dei manganellatori della Val Susa? Noi, che veniamo predati del frutto del nostro lavoro, vilipesi e svuotati di dignità, dovendo subire decisioni calate dall’alto, da molto in alto. Chi paga le scie chimiche? Sempre noi, che veniamo trattati come scarafaggi da irrorare, con la differenza che le manganellate le sentiamo eccome, ma le nubi tossiche disperse nell’atmosfera non le percepiamo con altrettanta evidenza.
La conclusione logica di questo ragionamento, che vorrebbe essere una specie di legittima difesa o di rigurgito d’orgoglio, sarebbe che non si dovrebbero pagare le tasse, per togliere l’ossigeno che mantiene in piedi i manganellatori della Val Susa, unitamente ai piloti che rilasciano sostanze tossiche nell’aria. Forse anche le multinazionali, del farmaco, del cibo o degli altri bisogni indotti, avrebbero qualche conseguenza economica negativa dalla nostra ponderata astensione a finanziarle, ma a questo punto, posti di fronte alla gamma di opzioni a nostra disposizione, ci rendiamo conto che siamo belli e fregati. Se non paghiamo le tasse veniamo prima demonizzati e poi incarcerati e se boicottiamo cibi e farmaci veniamo prima ridicolizzati dalle altre pecorelle e poi….facciamo la fame. Dove ce lo procuriamo il cibo, noi cittadini ultradipendenti? Direttamente dal contadino? Perché, esistono ancora contadini, fuori dai libri di scuola delle elementari?
Siamo in un “cul de sac” e i margini di manovra paiono ristretti. Non ci resta che piangere, direbbero Benigni e Troisi, ma almeno facciamolo con dignità. E nel frattempo, piangendo, mettiamo in chiaro alcune cose. Se mafia e terrorismo sono emanazioni dello Stato, funzionali alla sua esistenza, non potrebbe darsi che anche istituzioni insospettabili abbiano parte in causa? Per esempio, assodato che ricchissime famiglie d’origine ebraica manovrano i fili dell’alta finanza, creano disoccupazione e crisi economiche, provocano colpi di stato e mettono i loro lacché nei posti di comando, a piacere, e siccome ad alti livelli gli estremi si toccano, facendo incontrare nascostamente quelli che sulla scena del Matrix-teatrino sono acerrimi nemici, non sarà che anche la Chiesa Cattolica, riconosciuta potenza mondiale senza territorio, faccia parte dell’élite mondialista che spinge nella direzione del nuovo ordine mondiale?
Mi pongo questa domanda perché a parole la Chiesa si oppone alla distruzione della vita e della natura, ma in pratica non fa nulla per fermare la devastazione di entrambe le cose. Riconoscerete l’albero dai suoi frutti e il frutto della Chiesa Cattolica è un non frutto. Cioè, in pratica, è come se non esistesse. Una mente fredda e razionale è obbligata a constatare che è la Chiesa stessa a rendere atei, perché se Dio esistesse veramente questo mondo non andrebbe a catafascio, ovvero non sarebbe lasciato campo libero a chi sta distruggendo la Val di Susa e tutto il restante pianeta.
Nel caso dell’alta velocità, il clero non ha neanche preso posizione a favore delle popolazioni locali. Non che io sappia. Forse l’avrà fatto qualche prete di campagna, che a sua volta, poverino, diventa funzionale al sistema. E’ come con i preti animalisti: diventano funzionali, lasciando credere che l’istituzione di cui fanno parte sia animata da buone intenzioni, mentre l’unica cosa coerente e sensata che potrebbero fare è di andarsene. Lasciate Babilonia la Grande, finché siete in tempo!
Il manganello è la forma gentile del potere. All’epoca di Bava Beccaris usavano direttamente le palle di moschetto e i morti non si contavano. A Genova, tutti noi abbiamo visto all’opera i manganellofori, portatori di manganello. Abbiamo visto il sangue scorrere, ma a quanto sembra, come società nel suo complesso, non ne abbiamo tratto grandi insegnamenti. E’ bastato che le sirene dei telegiornali e i giornalisti prezzolati spargessero le loro menzogne per tranquillizzare il popolo bue. Nessuno impara mai niente dalla violenza dello Stato, ma incamera il concetto che con le autorità non si può discutere. Messaggio forte e chiaro!
Un episodio di cui sono stato testimone risale al 2004. Ne parlo perché non è salito agli onori della cronaca, benché abbia portato all’ospedale numerosi manifestanti. Come animalisti siamo figli di un dio minore e anche quando le prendiamo dalla polizia non viene a saperlo nessuno. A San Polo d’Enza (RE) all’epoca esisteva il più grande allevamento italiano di animali per la vivisezione. Di manifestazioni pacifiche se n’erano tenute a bizzeffe. Gli organizzatori delle proteste erano giovani anarchici toscani e dico questo per inquadrare la situazione, permettendomi pure di evidenziare il dato di fatto che, quando ci sono di mezzo gli anarchici, va sempre a finirla male! Scartata l’ipotesi che gli anarchici siano masochisti a cui piace essere picchiati dalla polizia, se no non si sentono abbastanza anarchici, mi chiedo se per caso quel genere di ambiente iperpoliticizzato, che si richiama a stereotipi ottocenteschi, non sia facile preda di infiltrazioni da parte della polizia.
Ma diamo pure per scontato che si tratti di fossili politici sinceri, genuini e autentici, chiusi in un’isola felice come i dinosauri del mondo perduto di Conan Doyle, vorrei dire loro: le vie di mezzo non funzionano. A star seduti su due sedie ci si ritrova con il sedere per terra. Tu, anarcollerico, vuoi fare le cose per bene? Organizzati militarmente, altrimenti è solo tempo perso. Ragazzate.
Se tu, giovane anarchico vestito di nero, con il fazzoletto sulla faccia, vai a insultare i carabinieri – 10, 100, 1000 Nassirya – non puoi pretendere che non scatti una risposta uguale e contraria. E’ fisica, diamine! Sei sicuro che gli altri manifestanti, quelli che tu disprezzi chiamandoli piccoli borghesi e che non vengono alle tue riunioni, siano pronti per la guerriglia urbana? Ti senti autorizzato a coinvolgerli in un massacro di botte e fratture ossee? Non è che potresti, magari, se proprio ti prude di menar la mani, andare allo stadio o fare quei demenziali giochini di guerra con proiettili di vernice?
Perché è così che andò, il 20 novembre 2004, a San Polo d’Enza: gente inerme maciullata e inseguita fin nel pronto soccorso degli ospedali della zona. Poi, alla fine, dopo qualche anno, l’allevamento fu chiuso, ma in quell’occasione il Potere si mostrò senza maschera, con la smorfia beffarda del suo teschio ghignante, mentre normalmente, alla gente, si mostra con il soave sorriso di un Garattini, un Veronesi o una serafica Levi Montalcini.
Avevamo per caso bisogno di conferme circa la violenza delle forze dell’ordine? Non ci bastano tutti gli esempi che abbiamo raccolto fin qui? Una mole enorme!
Insomma, il gioco al massacro non mi piace, come concetto filosofico prima ancora che letterale e siccome noi siamo obiettivamente meglio dotati cerebralmente dei poliziotti, è nostro compito cercare la vittoria senza andare a farci ammazzare di botte. “Qui si parrà la tua nobilitate”, diceva Dante nel secondo canto dell’Inferno e un sistema per sconfiggere l’infernale Sistema in cui viviamo ci deve pur essere, da qualche parte.
Prima di arrivare alla guerra civile, dove gli ormoni e gli entusiasmi guerreschi dei ragazzi dei centri sociali verranno utili, è meglio scandagliare tutte le possibilità. Sì, lo so, i ragazzi – è fisiologico – hanno sempre fretta. Tutto e subito è il loro motto. Ma non siamo tutti ragazzi carichi di testosterone, per fortuna e, a un certo punto, con una leggera pacca sulla spalla, bisognerà anche dirvi: “Ragazzo spostati e lasciami lavorare!”.
Che poi, pensa, anche se ci organizzassimo militarmente, come avveniva settanta anni fa sulle montagne piemontesi, quante probabilità avremmo non dico di vincere, ma solo di sfangarla e di portare a casa la pellaccia? Davvero c’è qualcuno che pensa di poter combattere le forze di quest’ordine, che sono solo i prodromi edulcorati del prossimo governo mondiale? Ma li leggete i siti di controinformazione su internet? Avete idea delle armi che la polizia di tutto il mondo ha a disposizione? Una guerra civile offrirebbe il pretesto all’élite mondialista per ammazzare qualche milionata di civili, che è quello a cui aspirano. La riduzione della popolazione.
Dunque, cerchiamo di farci venire un’idea per ostacolare i piani dei padroni del mondo. Per ora i valsusini si stanno comportando bene. Danno un esempio a tutti e sono semplicemente da ammirare.  E’ in loro che, a distanza, anch’io ripongo la speranza di poter fermare la schiacciasassi da guerra dell’élite mondialista.

 

480 pensieri su “2011.07.01 – LE CAREZZE DEL POTERE

  1. Pingback: 토토달팽이
  2. Pingback: official source
  3. Wow, awesome weblog format! How long have you ever been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall glance of your web site is fantastic, as neatly as the
    content material! You can see similar here sklep online

  4. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Kudos! You can read similar
    blog here: Link Building

  5. Good day! Do you know if they make any plugins to help with Search
    Engine Optimization? I’m trying to get my blog to
    rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thanks! You can read similar article here:
    Auto Approve List

  6. Недавно мне понадобилось обновить входную дверь в квартире. Зашел на сайт [url=https://dvershik.ru]https://dvershik.ru[/url], подобрал дверь и запросил её установку. Мастера приехали в назначенное время, компетентно и оперативно смонтировали новую дверь. Очень доволен сервисом и результатом – теперь чувствую себя намного безопаснее!

  7. Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Extremely useful info specially the last part I care for such information a lot. I was seeking this certain info for a long time. Thank you and good luck.

  8. Oh my goodness! an incredible write-up dude. Thanks a ton However We are experiencing problem with ur rss . Don’t know why Struggling to sign up for it. Is there everyone finding identical rss problem? Anybody who knows kindly respond. Thnkx

  9. Lots of people were enthusiastic players or enjoyed music and dancing. You may recall that you were most joyful on the performing track. Nonetheless, with increasing accountabilities you may have found almost no time to have pleasure in any of your interests. Are you affected by depression and want to get out of its abysmal depths without lifelong antidepresants? You could attempt and feel free to overcome depression the natural way.

  10. Thank you for your site post. Jones and I are actually saving to get a new publication on this issue and your post has made all of us to save our own money. Your notions really clarified all our questions. In fact, more than what we had thought of prior to when we stumbled on your wonderful blog. We no longer nurture doubts as well as a troubled mind because you have actually attended to our own needs in this post. Thanks

  11. I’m impressed, I must say. Actually rarely must i encounter a blog that’s both educative and entertaining, and without a doubt, you may have hit the nail within the head. Your thought is outstanding; the catch is something that insufficient folks are speaking intelligently about. I’m very happy i always came across this around my hunt for something about it.

  12. I wish to show my appreciation to you for rescuing me from this particular instance. As a result of scouting through the search engines and coming across ideas that were not helpful, I thought my entire life was gone. Being alive minus the strategies to the issues you’ve sorted out through your entire blog post is a critical case, and those which might have in a negative way affected my career if I hadn’t encountered your blog post. Your own personal expertise and kindness in dealing with the whole lot was crucial. I don’t know what I would’ve done if I hadn’t discovered such a stuff like this. I can at this moment relish my future. Thanks a lot very much for your professional and result oriented guide. I will not hesitate to propose your web site to anyone who wants and needs care on this issue.

  13. Thank you for making my own students have access to your site post. Your kindness is greatly appreciated. I’ve some ongoing assignments and I wanted them to assist me with it. The only way they were able to achieve that was carry out some homework on the internet so as to help make my work faster. They came across your site as well as content on it, particularly this blog post, really helped them to get good conclusions on those things we needed to perform. Of course, I will continue to really visit the site for brand new updates on this top and other issues of curiosity.

  14. Good day very nice website!! Guy .. Excellent .. Amazing .. I’ll bookmark your site and take the feeds additionally…I am glad to seek out so many helpful info right here in the submit, we want develop more strategies on this regard, thank you for sharing.

  15. Hi there! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I’m trying to get my site to rank for some targeted
    keywords but I’m not seeing very good gains. If you know of any please share.
    Many thanks! I saw similar text here: Escape room list

  16. I will immediately grasp your rss feed as I can not to find your e-mail subscription link or newsletter service. Do you’ve any? Kindly allow me recognize so that I may subscribe. Thanks!

  17. I have not been around your site for very long. I recollect browsing it a whilst back, but that had been a lengthy time ago so I forgot the scenery lol. I am happy that I am returning to this fantastic write-up! Best of all I love the things you stated in the conclusion! I believe everyone will undoubtedly be very best off just performing them. There all of the successful company need.

  18. Can I say that of a relief to locate somebody that in fact knows what theyre talking about over the internet. You definitely know how to bring a challenge to light and produce it important. The diet ought to check out this and understand why side in the story. I cant believe youre not more well-liked when you absolutely provide the gift.

  19. My husband and i got absolutely joyful that Raymond managed to finish up his web research by way of the ideas he obtained out of your blog. It is now and again perplexing to just be giving for free solutions that many other folks have been selling. And we all do know we have got the website owner to thank for this. All of the explanations you have made, the simple site navigation, the friendships your site aid to engender – it is mostly remarkable, and it’s aiding our son in addition to our family do think that theme is exciting, and that is pretty important. Thanks for the whole thing!

  20. I just like the valuable info you supply in your articles. I’ll bookmark your blog and take a look at again here regularly. I am slightly certain I’ll be told plenty of new stuff right right here! Good luck for the following!

  21. Hi there! I could have sworn I’ve been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely delighted I found it and I’ll be book-marking and checking back often!

  22. An fascinating discussion will be worth comment. I do think that you should write on this topic, it might not often be a taboo subject but generally persons are insufficient to talk on such topics. To the next. Cheers

  23. Hello there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good
    results. If you know of any please share.
    Kudos! You can read similar article here

  24. Right here is the right webpage for anybody who would like to understand this topic. You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really would want to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that has been written about for decades. Great stuff, just great.

  25. I have seen a lot of useful points on your site about pc’s. However, I’ve the thoughts and opinions that notebooks are still not nearly powerful sufficiently to be a sensible choice if you frequently do jobs that require lots of power, for example video editing and enhancing. But for world wide web surfing, statement processing, and a lot other prevalent computer work they are just great, provided you do not mind the little screen size. Many thanks sharing your ideas.

  26. I am usually to blogging we really appreciate your website content continuously. This content has truly peaks my interest. Let me bookmark your site and maintain checking achievable data.

  27. When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you are able to eliminate me from that service? Thanks!

  28. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything in this way before. So nice to locate somebody by original thoughts on this subject. realy thanks for beginning this up. this fabulous website is one thing that is needed on the internet, a person with a bit of originality. beneficial project for bringing a new challenge towards internet!

  29. Sooooooo amazing submit, i love some words so much and may i quote a few of them on my weblog? I also have e-mailed you relating to could it be possible for us to exchange our links, hope talking with you soon.

  30. This is my first visit to your blog. We are starting a new initiative in the same niche as this blog. Your blog provided us with important information to work on. You have done a admirable job.

  31. There are a handful of intriguing points with time in this post but I don’t know if I see them all center to heart. There’s some validity but I am going to take hold opinion until I look into it further. Good article , thanks and now we want more! Put into FeedBurner also

  32. After study many of the content with your web site now, we genuinely much like your technique of blogging. I bookmarked it to my bookmark site list and you will be checking back soon. Pls look at my web site likewise and figure out what you consider.

  33. Hiya. Very nice site!! Man .. Excellent .. Wonderful .. I’ll bookmark this web site and take the feeds additionally…I am happy to find so much useful info right here within the article. Thanks for sharing…

  34. It is truly a nice and useful piece of info. I’m satisfied that you shared this useful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

  35. I needed to compose you that little observation so as to thank you as before regarding the pretty basics you’ve discussed here. This is really tremendously open-handed with people like you to provide extensively exactly what many people could possibly have advertised as an electronic book to help make some profit on their own, even more so seeing that you could have tried it in the event you decided. The pointers additionally worked like the fantastic way to understand that many people have a similar passion just like my personal own to learn much more on the topic of this condition. I am certain there are thousands of more fun opportunities in the future for folks who scan through your blog.

  36. wonderful article, I enjoy it. I also buy ambien a lot. You ought to buy ambien as well. I will journey to the full USA and buy ambien there and in other areas to. i will be downtown, you know for what ? just to buy ambien. I will sleep a lot following buy ambien and that it constantly make me sense so good. I will be buy ambien in a pharmacy or one more spots, whatever the existence just take me .

  37. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this prior to. So nice to seek out somebody with a few original applying for grants this subject. realy i appreciate you for beginning this up. this fabulous website is a thing that is required online, somebody with a little originality. beneficial job for bringing something totally new to your web!

  38. When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a remark is extra I get four emails with the identical comment. Is there any way you are able to take away me from that service? Thanks!

  39. Woah I’m just genuinely digging the style/thought of this web site. It’s straightforward, however fantastic. Additional frequently than not it is demanding to acquire the perfect involving exceptional usability along with visual physical appearance. I should say you have carried out a brilliant task. In addition, your web page starts tremendous rapidly personally with Web explorer. Outstanding Internet site

  40. Nice post. I understand some thing tougher on diverse blogs everyday. It will always be stimulating to see content using their company writers and rehearse a little something from their website. I’d would prefer to use some while using content on my weblog regardless of whether you don’t mind. Natually I’ll supply you with a link in your internet weblog. Appreciate your sharing.

  41. Nice post. I discover some thing tougher on different blogs everyday. Most commonly it is stimulating to study content off their writers and use a little from their site. I’d want to use some using the content in this little weblog whether or not you do not mind. Natually I’ll provide you with a link in your web weblog. Appreciate your sharing.

  42. Together with almost everything that seems to be building inside this specific area, a significant percentage of opinions are actually rather exciting. However, I am sorry, but I do not give credence to your whole strategy, all be it exciting none the less. It would seem to everyone that your comments are actually not completely justified and in simple fact you are your self not even entirely convinced of your point. In any event I did appreciate reading through it.

  43. This could be the proper weblog for everyone who is really wants to be made aware of this topic. You recognize a great deal of its nearly difficult to argue together with you (not that I just would want…HaHa). You definitely put a new spin using a topic thats been revealed for years. Fantastic stuff, just wonderful!

  44. When I initially commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a remark is added I get four emails with the same comment. Is there any manner you possibly can take away me from that service? Thanks!

  45. Beging with the entire wales well before just about any planking. Our own wales can easily compilation of calculated forums those thickness analysts could be the similar to some of the shell planking along with more significant damage so that they project after dark planking. planking

  46. The Exponential Curve of Fascist Unconstitutionality is accelerating straight up and cannot be slowed down it can only be beheaded, executed albeit politically rather than as Sultans do it.

  47. Youre so awesome, man! I cant believe I missed this blog for so long. Its just great stuff all round. Your design, man…too amazing! I cant wait to read what youve got next. I love everything that youre saying and want more, more, MORE! Keep this up, man! Its just too good.

  48. I want to voice my love for your kind-heartedness giving support to women who actually need assistance with this one concept. Your real dedication to passing the message up and down appeared to be definitely functional and has surely encouraged others like me to reach their aims. Your invaluable help and advice indicates a whole lot a person like me and substantially more to my peers. With thanks; from all of us.

  49. Test touches online casino beneath the cream. The flesh tosses test past the tin circuit. The steep exit noses above test. The biased cylinder floors online casino. The insistence dies near the flaw.

  50. I discovered your site website on the internet and appearance a number of your early posts. Keep the excellent operate. I just additional increase your Feed to my MSN News Reader. Looking for forward to reading much more of your stuff down the line!…

  51. Thank you for every other informative web site. Where else may just I am getting that type of info written in such an ideal method?
    I’ve a venture that I am simply now operating on,
    and I’ve been at the look out for such information.

  52. An additional problem which on the internet chatting could provide is a self-belief on the person. Because it will be less difficult in order to discuss on the web, an individual that’s incredibly self conscious as well as shy could possibly have trouble using by using exactly who they really is actually. Anybody rather is much like dwelling the two oceans.

  53. Youre so cool! I dont suppose Ive learn anything like this before. So good to seek out any person with some unique ideas on this subject. realy thanks for starting this up. this website is something that’s needed on the net, someone with a bit of originality. useful job for bringing something new to the web!

  54. Howdy! I could have sworn I’ve been to your blog before but after browsing through many of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely happy I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

  55. When I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. There has to be a way you are able to remove me from that service? Thanks.

  56. Can I simply say what a comfort to uncover somebody that genuinely knows what they are talking about online. You actually know how to bring an issue to light and make it important. A lot more people ought to check this out and understand this side of the story. I can’t believe you are not more popular given that you surely possess the gift.

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *